Termékek Menü

Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.


 Szolgáltató adatai:

    A szolgáltató neve: NETORIGINAL KFT.
    A szolgáltató székhelye: 1085 Budapest, József körút 69.
    A szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@parfumhaz.eu
    Cégjegyzékszáma: 01-09-202622
    Adószáma: 13897657-2-42
    Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság
    A szerződés nyelve: magyar
  A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: ShopRenter.hu Kft., 4028 Debrecen, Kassai út 129., info@shoprenter.hu
 
Regisztráció/vásárlás
Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
 
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
 
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére, hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
A webáruházban leadható minimális rendelési összeg bruttó 990 Ft, mely a szállítási költséget nem tartalmazza.
 
Rendelés menete
Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva.
Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés” ikonra kattint.
Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot.
 
Fizetési módok
Utánvét: a rendelés ellenértékét kézbesítéskor a futnál tudja kifizetni. 50 ezer forint kosárérték felett csak kártyás fizetés választható, utánvét nem. Díja bruttó 590 Ft.
Bankkártyás fizetés: az oldalon keresztül bankkártyájával egyenlítheti ki a rendelés végösszegét
 
Szállítási költség
GLS Házhozszállítás: bruttó 1190 Ft
GLS Csomagpont vagy csomagautomata: bruttó 1190 Ft
Csomagpontra/csomagautomatába szállítás esetén csak bankkártyás fizetés lehetséges, utánvét nem.
A szállítás szolgáltatás, melytől elállni a teljesítés megkezdését követően (feladási értesítő kiküldése) nem lehetséges.


Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.
Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
 
Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg, vagy az e-mail szolgáltató hibája miatt nem kerül kézbesítésre a levél.
 
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Várható teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni.
Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!
 
Elállás joga
Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie.
Szolgáltató követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Zárt csomagolású (azaz lefóliázott) parfümök esetében az elállási jog csak bontatlan termékeknél érvényesíthető. Már felbontott termékeket higiéniai és egészségvédelmi okokból sajnos nem áll módunkban visszavenni.
 
Nem zárt csomagolású (nincs fóliája, de nem teszter) parfümök esetében a termék kipróbálásával az elállási jog elveszik.
 
Teszterek esetében az elállás feltétele az épségben lévő doboz, valamint hiánytalan mennyiség.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére.
A visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t.
Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, azt jeleznie kell Szolgáltatónak írásban. Be nem jelentés esetén a terméket nem tudjuk visszavenni.
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
 
Creed parfümök esetében az elállási jogra az alábbiak vonatkoznak:
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
b) *  olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

 
Webáruházunk a rendelés teljesítésének megkezdéséig (csomag futárcéghez kerüléséig) megadja a lehetőséget a rendelés visszavonására, melyet e-mailben, vagy kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül tehet meg. Olyan rendelések esetében, melyek bankkártyával kerültek kifizetésre rendelés lemondás esetén 1% + ÁFA kezelési költséget számítunk fel, mely a visszafizetendő összegből kerül levonásra.
 
Kárügyintézés
Ha bármilyen külsérelmi nyomot vagy átázást észlelnek a küldeményen, akkor a kézbesítést végző futár jelenlétében bontsák fel azt és szükség esetén vetessenek fel jegyzőkönyvet a kárról. Amennyiben a futár Önnél hagyja a sérült terméket kérjük, tartsa meg az eljárás befejeztéig.
Csak kárjegyzőkönyv és a sérült termék megléte esetén tudunk cserét biztosítani!
 
Szavatosság
Felhasználó Szolgáltatóval szemben kellék,- és termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
 
Jótállás
A jótállás időtartama az egyes termékek esetében eltérő. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek. Parfümöknél gyári hiba (szórófej egyáltalán nem fúj, a termék folyik) esetén a kézhezvételtől számított 3 naptári napon belül tudunk cserét biztosítani.

 
Panaszkezelés rendje
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen közölheti.
 
 
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Hatályos: 2024.03.01-től

Keresés